sobota, 3 marca 2012

zamieszanie:)

Tak, zamieszanie u mnie niemałe! Malują się jaja, skończył komplet dla Karoli, ale trza go jeszcze skręcić, wsio zacżete, nic nie skończone na tip-top!!!!

Kurde!! Czemu ta doba ma tylko 24h????
Wiem już kiedyś pytałam, ale cóz może ktoś wpadł na lepszy niż ostatnio pomysł:))
Kot wyleguje się na podusi, K.gada na skypie, ja szukam newsów w necie, na różne tematy! jakoś tak bardzo się ostatnio zasiaduję w bezruchu, coś tam działam ale niema co pokazać. Obiecałam sobie [najbardziej] że jak tylko przyjdzie mi mój wymarzony aparat, który kupiłam "sobie" na urodzinki to od razu pochwalę się cudnościami, jakie kobietki blogerki podarowały mi na rocznicę kolejnej wiosny życia!:):):): Ale weny brak, i jeszcze nie naumiałam się przerzucać fotek na komputer, więc jak się naumiam, to z ręką na sercu OBIECUJĘ, że od razu pokażę, bo cuda niezmierzone! co zajrzę do albumu, to mi się miło na sercu robi! a i biżutki piękne do mnie doleciały!!!
Ok, lecę malować jaja, bo święta niebawem, a ja w ciemnej d..... jestem, że tak się za przeproszeniem wyrażę!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz