wtorek, 29 marca 2011

dziś będzie dużo:)

Na początek chciałabym podziękować za śliczne kartki które dostałam od dziewuch na imieniny [których nie obchodzę, zaznaczam]! Monika i Kasia są boskie!
Oto one:

przy okazji dostałam tez od :przyszłej" teściowej kwiatek, znaczy miałam sama go sobie wybrać, bo podstępem zaciągnęła mnie do kwiaciarni, a po wybraniu powiedzieli mi że nosi nieoficjalna nazwę "język teściowej"---trafiłam, co??
Następnie w ramach wymianki ptaszorkowej do której wylosowano mnie w szufladzie w parze z Agnieszką MD. A
A takie oto cuda Agnieszka mi wysłała:
koronkową zakładkę z pięknym niebieskim ptaszkiem
to jego zblizenie, prawda że cudny?
Zawieszkę haftowaną z kolejnym skrzydlatym, obustronna:
oraz jeszcze jeden hafcik, z taka kompozycją, te koraliki ślicznie połyskują, a całość wykonana z dbałościa o najmniejszy detal!
A tak to wygląda razem, plus pyszoty na deserek [był jeszcze Lubiś, ale brat mi go zjadł, bo nie wcinam czekolady na post]:) Kochana dziękuję baaaaardzo mocno, twoje prace są małymi dziełami sztuki, jutro wylatuje moja niespodzianka, mam nadzieję że tez się spodoba:)
A żeby nie było że tylko czekam na listonosza, zaczęłam robić jajka na Wielkanoc, te akurat białe, ale mam pomysły na wiele kolorów, zresztą część już w różnych fazach wykańczania [o torbie surowych nie wspomnę], ale foto akurat tych wstawiam bo polecą w czwartek do Stanów z moją "teściową', więc trza się było troszeczkę pośpieszyć z wykończeniem!
A przy okazji zgłaszam je do szufladowego wyzwania, o tu
pozdrawiam i wytrwałym życze spokojnej nocy!
papatki

ps.niebawem mój eksperyment wielotechnikowy:)

3 komentarze:

  1. Piękne haftowane motywy. Ciekawie tutaj, więc zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że spodobała Ci się moja niespodzianka :).

    Z kwiatkiem faktycznie trafiłaś hihi.

    Jajka śliczne :).

    A na koniec najważniejsze ... Dostałam dzisiaj Twoją niespodziankę :))).
    Jestem nią zachwycona. Deseczka jest śliczna, jajeczko też :). Dziękuję też za łakocie.
    Niedługo zamieszczę wpis i pochwalę się cudeńkami jakie od Ciebie dostałam :).
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!! :)
    Bardzo podobaja mi sie Twoje jajeczka i te tutaj i te w ostatnim wpisie :) powiedz prosze jakieego lakieru uzywasz i jak radzis sobie z lakierowaniem takich jajeczek bez zawieszek ?? Bo sa to drewniane jajeczka ... ? ja kupilam sobie lapier w spreju fajna rzecz ale niestety zostawia zolte plamy :(
    Pozdrawiam Gorąco Karolina z Robótkowej Doliny :D

    OdpowiedzUsuń