wtorek, 30 lipca 2013

Wyszłam za mąż.....zaraz wracam.....

konkretnie to wyszłam 6 lipca roku obecnego:)  Po wielu wojnach, pertraktacjach doszliśmy do konsensusu i oto przed wami pani K. od teraz...znaczy jak dokumenty powymieniam. Do dekou jakoś mnie nie ciągnie, może dlatego że mam inne rzeczy na głowie. Nie wyjeżdżam co prawda w ciepłe kraje, tylko czasem na Mazury, ale cieszę się nowym stanem cywilnym [choć tak na prawdę to tylko papier w naszym przypadku---po 11 latach razem], i .....fasolką która rośnie we mnie juz 11 tydzień. jak coś uda mi się nowego zmalować dam znać. Teraz się kuruję:)



papatki:)

4 komentarze:

  1. Gratulacje !!! Szczęścia Młodej Parze i wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego!
    Fasolka powiadasz - no to teraz czekamy na rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego no i gratuluję Fasolki ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej!! Gratuluję podwójnie zatem! Teraz to przede wszystkim zdrówka, zdrówka i jeszcze raz "oby szybko poszło" ;) Ja mam dwóch maluchów, jeden jest dopiero 6 miesięcy na tym świecie więc jeszcze pamiętam jak to jest :)
    Cieszę się, baaardzo.

    OdpowiedzUsuń