niedziela, 18 września 2011

ciąg dalszy tego co już zrobione................i wyzwanie szufladowe

obiecałam że pokaże kolejne rzeczy i pokazuję....................... skrzyneczka na moja biżuterię! taka "malutka" choć po zapełnieniu okazało się że i tak za mała!:)
buteleczka ozdobiona wg przepisu w Wenie, jednak trochę po mojemu, bo jak zauważyła moja kuzynka mam charakterystyczne malowanie, które akurat na butlach mi się tak jakoś powtarza!

i w innym świetle i kolorach!! lubię foty w sepii!
obie rzeczy zgłaszam do wyzwania w Szufladzie gdzie tematem są kwiaty!
pozdrawiam jak obrobię kolejne foty to znów wrzucę!

2 komentarze:

  1. No pięknie!
    Skrzyneczka to raczej szafeczka :).
    A buteleczka cudna po prostu! W sepii wyglada rewelacyjnie.
    Dziękuje za udział w szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki mnie urzekły! Z chęcią bym je przytuliła! Pozdrowienia z szuflady :)

    OdpowiedzUsuń