poniedziałek, 11 października 2010

Znów jestem!

Dawno mnie nie było, jakos tak wyszło! Ale nadrabiam zaległości, i pokażę Wam wsio co udało mi się skończyc w międzyczasie:
Na początek anioł na chrzciny Błażeja, zamówiony przez szefa, więc się nie odmawia, nawet jeśli to tylko 4 dni przed imprezą. Pierwszy raz zrobiłam takiego aniołka, zarówno jeśli chodzi o kształt jak i rozmiar, o wadze nie wspomnę bo ciężki tez był, nie żadne chucherko!!

Następnie kuferek dla Zosi, który pewnie widziałyście juz u Hani, kochanej!!! Tu zdjęcia mojego autorstwa, niestety gorsze, z zastosowanym pierwszy raz przecieraniem w środku.
Same pierwsze razy mi tu się zebrały:)



Dalej Kompozycja dla Ani i Karola jak widnieje na kartce, przygotowane specjalnie przez Zielonooką Beti, dziękuje kochana, karteczka oczywiście nieziemska, koszyk znany z poprzednich postów, wykonany przypomnę przez moją siostrę, Ilonkę, ja dołożyłam tylko mini nowożeńców i gotowe, byli zachwyceni:):):):)


I na koniec kolejna para młoda tym razem pojechała do Olsztyna, a zamówiona przez koleżankę z wyjazdu służbowego Aneczkę, którą gorąco pozdrawiam , ponieważ od mojego mentora [czyt, Moniki Madejek] dostałam info że w ArtStacji trzeba pozmieniać fotki, to uczyłam się nowego programu do ich obróbki i tak mi oto wyszło: w kolorze,


i na starej fotografii..................w której to funkcji już się zakochałam:)

No dobra to by było na tyle. Jeszcze kilka info z życia priv:
**zaszczepiłam się przeciw grypie, bo mnie facet wkurzył dziś w pracy kaszląc prosto w twarz,
**rozwaliłam palec przywracają swetrom stan świetności po leżakowaniu w szafie przez lato i ma teraz przedziałek,więc z kończenia kuferków na razie nici bo boli jak cholera,
**boje się zostawać sama w domu, zaraz mi coś gwiżdże na strychu, myszy grasują jak najęte, a do jutra muszę wytrzymać bo Krzych w "delegacji", tzn.maluja daleko od domu:( i mi smutno!!!
dobranoc kobietki*****


4 komentarze:

  1. Hej,
    ja myslałam, że to nieaktualne już, bo nie dostałam odpowiedzi na pytanie, które zamieściłam kiedyś pod Twoim postem. Zrobiłam podobny,muszę kieć tylko dzienne światło do jego zdjęcia. Podaj mi proszę maila, to Ci wyślę zdjęcie, jak już je zrobię. Chodzi o zieleń prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Oto zdjęcie naszyjnika.
    http://picasaweb.google.com/aga.arte/Naszyjniki#5527568351033687026

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny!!! ile za niego sobie liczysz????

    OdpowiedzUsuń
  4. to pudelko z aniolkiem jest rewelacyjne!
    pozdrowoenia
    aga

    OdpowiedzUsuń