czwartek, 30 września 2010

Dotarła wymiankowa biżuteria

Oczywiście od Hani kochanej, prze fajnej kobietki, zamieszkującej GB, z która wymieniłam się tym i owy, a mianowicie tym od niej:



zdjęcia oczywiście od Hani, bo jak prosiłam o pomoc w robieniu zdjęć to nikt mi nic nie poradził, aparat mam stary i pogodę marną i choć się staram to rzadko wychodzą mi foty "do pokazania".
I dostałam też wymiankowe kolczyki od Nessy, z wymianki Szufladowej:


i znów muszę przepraszać Was za jakość, ale robione dopiero co, i górny koralik, który w rzeczywistości jest zielony, wygląda jak sino-papuciaty!!! Co ja zrobię, że jak jest najlepsze światło to ja w pracy jestem???? A w niedziele dopóki słonko to ja jeszcze odsypiam tydzień, a potem znów buro!!! Potrzebuję praktycznych porad w zakresie fotografowania!!! i to natychmiast!!! Inaczej portale jak Wylegarnia nigdy nie spojrzą przychylnym okiem na moje prace! A tak bym chciała!!!!
Ogólnie dziewczyny taki mi zrobiły radość że od wczoraj chodzę i śpiewam "Kochana.....", i jeszcze wiele różności, szkoda tylko że w pracy ino rmf może grać, bo śpiewałabym więcej "fajnej" muzyki a nie jakieś dody, i inne brrrrr!!!!!!

Dobra starczy tego dobrego, czas coś podziałać, a nie tylko wyczekiwac na paczki od dobrych duszyczek!!!
Zobaczymy jeszcze jak mój kuferek doleci do GB do Hani, i jaka będzie reakcja na niego!! jak ja się boję że się nie spodoba!!!!! Może jednak!
papatki i do następnego pisania kobietki!!!

2 komentarze:

  1. Aby sie dobrze nosil zycze:) A co do zdjec to napisze Ci co nieco na priva jak znajde czas.Geniuszem fotograficznym nie jestem ale powymieniac sie doswiadczeniami mozemy:)Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń