środa, 12 maja 2010

Prezenty na ślub.............

Ponieważ nadarzyła się okazja, postanowiłam wypróbować pomysły z innych blogów na prezent ślubny. Zamiast "koperty" para młoda ode mnie dostała tę oto skrzyneczkę na klucze, dostosowaną do okoliczności. Tak wyglądała ona na zewnątrz i wewnątrz [poniżej].
Tempo pracy było dość szybkie, termin zbliżał się nie ubłaganie, więc zdjęcia gotowej powstawały tuz przed wyjściem z domu:)

Podoba się??? Muszę jeszcze druga taka zmajstrować na kolejny ślub, tyle że w innych kolorach!
A niżej może nie bardzo podobni ale miała być para młoda z masy solnej, jakoś wyszło, najważniejsze że się podobało nowożeńcom. Podobno maja zawisnąć na honorowym miejscu w ich przyszłym domu! Zobaczymy!!!!!:)


Ponieważ nie wyrobiłam się na czas po zdjęcia gotowych aniołków musiałam jechać do obdarowanych, na szczęście nie robili problemu i dostałam fotki!
Jeśli komuś przypadły do gustu polecam się na przyszłość!
buziaki i do następnego razu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz