poniedziałek, 31 stycznia 2011

Ok........a teraz aktualności!


Pomalowałam trochę szkła! Oto efekty! tutaj widać tylko podkład z farby, ale już zdążyłam nakleić wzory, teraz schnął [od soboty:)], jak zakończę następny etap na pewno pokażę:) bo zależy mi na waszych opiniach!

Widac tu także gdzie pracuję. Stolik w korytarzu/przedpokoju, z halogenem nad nim, szarymi panelami PCV na scianie i firanka, żeby sąsiedzi nie zaglądali, a za nią cały majestat moich pierdół! Farby, pędzle, papiery ścierne, pudełka i pudełeczka [bo na serwetki mam oddzielne kartony pod stołem], ukrywają się tam na "niedzielę" przed oczętami gości:)

.......także farby, talerzyki jako palety, i tego typu gadżety, zreszta same wiecie!! A jak wygląda wasz warsztat w czasie pracy??? Może pokażecie także foty, jak coś prosze o info w komentarzu, z chęcią zaglądnę na wasze twórcze bałaganki!



Pozdrawiam!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz