czwartek, 20 stycznia 2011

Marzycielska poczta:)

Kochane rękodzielniczki, wczoraj usłyszałam w TV o fajnej akcji której logo powyżej. Fajna sprawa!!! Już zdążyłam zajrzeć i poczytać o niektórych adresatach, chyba warto sie w to włączyć. List mało kosztuje a dzieciaki będa miały radości co nie miara! Co wy na to?????

Dajcie proszę znać jeśli już włączyliście się w akcję!! A może wymyślimy coś wspólnie????

pozdrawiam


P.S. zaczęłam działać! kilka słów od was pomogło, i znalazłam siłę żeby zacząć dekorować; decou
znów żyje w moim domu! Na pierwszy ogień po przerwie poszły zakładki, ale też poczynilam kilka par kolczyków:):):):):):). Jak skończę pokaże! I winna jeszcze wam jestem foty skarbów zastanych w nowym domu, choć tu jest dużo więcej fajnych rzeczy na strychu gdzie wieszam pranie, ale do nich juz za bardzo dostępu nie będzie! Chyba że poproszę.
papatki dzięki za dobre słowa i odwiedziny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz